Zásoby pod kontrolou – ako efektívne riadiť tok zásob

Workshop – 21.11.2024 – Bratislava

Máte pocit, že nech robíte čokoľvek, trh je neustále krok pre vami a vy nie ste schopní okamžite reagovať na zmeny?

Zdá sa vám, že dodávatelia sú čoraz nespoľahlivejší, dopyt čoraz nepredvídateľnejší, zákazníci chcú práve to, čo nemáte a pri tom sa vám doslova „váľajú“ peniaze v zásobách?

Cítite, že napriek tomu, že neustále tlačíte na znižovanie nákladov, váš Cash-Flow sa nezlepšuje?

Ak sa neustále trápite tým, ako dostať zásoby pod kontrolu, problém nie je v tom, že sa nesnažíte. Je to tým, že ste zatiaľ neodhalili zdroj týchto problémov a chýbajú vám nástroje, ktoré ich dokážu riešiť.

A práve preto je tento WORKSHOP práve pre vás!

Predaj bez efektívneho riadenia zásob je ako Mercedes s motorom Trabantu!

KINEKUS
HET
SOS electronic s.r.o.

ČO SA na workshope DOZVIETE?

Prečo správne nastavenie sortimentu je vaša vstupenka do sveta úspechu
Prečo je dôležité optimalizovať tok zásob vo firme
Ako lepší tok zlepší všetky základné finančné ukazovatele firmy – zisk, cash-flow a návratnosť Investície
Ako vďaka aktívnej práci so sortimentom dokážete ovplyvňovať rozhodovanie zákazníkov a posunúť predaj na novú úroveň

Pozrieme sa aj na:

Prečo vám prebytky zásob škodia a ako ich prestať generovať

Ukážeme si, že nedostupnosť tovaru vám spôsobuje oveľa väčšie škody ako si viete predstaviť

Ukážeme si, ako dosiahnuť 98-99% dostupnosť

Ako vďaka vysokej kontrole a automatizovanému riadeniu zásob, budete schopní manažovať tok zásob v celom dodávateľskom reťazci

Predstavíme praktické tipy pre váš úspech!

VÝSLEDKY NAŠICH ZÁKAZNÍKOV

PREČO BY MAL BYŤ PRE VÁS TENTO WORKSHOP ZAUJÍMAVÝ?

Bez efektívneho riadenia zásob nemožno udržať dlhodobo zdravé financie. Tento proces je jeden z najdôležitejších a zároveň najkomplexnejších vo firme, no mnoho firiem ho zanedbáva.

82% firiem skrachuje kvôli Cash-Flow

70% firiem verí, že ak budú držať tisíce až desiatky tisíc produktov na sklade, prispeje to k ich úspechu, no nevnímajú riziko
43% firiem riadi zásoby intuitívne, neprocesne alebo ich neriadi vôbec

Až 75% profesionálov z oblasti Supply Chain súhlasí, že zlepšenie procesov v riadení zásob je nevyhnutné

Jiří Bezděk

Majiteľ EURO-NÁŘADÍ

„Viditelné snížení zásoby na testovacích dodavatelích již v pilotním provozu při zachování vykrytí. Automatizace odesílání vydaných objednávek na základě nastavených parametrů. Uchopení procesů nákupního oddělení konceptuálně. Promyšlená koncepce průběhu implementace.“

EURO NÁŘADÍ s.r.o.

Jozef Jarábek

Head of Purchasing SoS electronic

„V SOS electronic sme softvér na riadenie zásob STOCK-M zaviedli kvôli lepšiemu manažmentu zásob s cieľom dosiahnuť lepšiu optimalizáciu skladových zásob, zvýšenie efektivity jednotlivých nákupcov a v neposlednom rade zlepšenie cash-flow, nárast tržieb zvýšením dostupnosti tovarov a navýšenia obrátky tovarov. Nejedná sa o zmenu zo dňa na deň, je to dlhodobý proces, ale u nás funguje a sme s ním spokojní.“

sos

Tomáš Sipos

CEO NuSpring

„Naša spoločnosť je nadmieru spokojná so službami a produktami, ktoré poskytuje spoločnosť Simplicity consulting s.r.o. Spoločnosť nám pomáha riadiť zásoby. Dosiahli sme značných zlepšení v riadení zásob, čo má významný dopad na naše neustále rastúce tržby a pozitívny Cash-flow.“

nuspring

ČOMU FIRMY V DNEŠNEJ DOBE ČELIA?

V dynamickom trhu, kde sa zákaznícke preferencie a požiadavky neustále menia, je efektívne riadenie zásob kľúčové.

Firmy, ktoré sa nedokážu prispôsobiť alebo optimalizovať svoje zásoby, riskujú prebytky alebo nedostatky tovaru. Prebytky vedú k zbytočným nákladom na skladovanie, nedostatku voľných financií a znižujú marže, zatiaľ čo nedostatok tovaru môže spôsobiť stratu predaja, zákazníkov a príležitostí.

Zložitosť trhu si vyžaduje flexibilitu a schopnosť rýchlo reagovať na zmeny.

Neschopnosť adaptácie môže viesť k stagnácii, zníženiu zákazníckej základne a nakoniec aj k bankrotu.

A práve preto by si každá jedna firma mala uvedomiť, že riadenie zásob je jeden z najdôležitejších a zároveň jeden z najkomplexnejších procesov vo firme, ktorý často rozhoduje o tom, či podnik bude úspešný a zdravo prosperujúci alebo nie.

V opačnom prípade, každý aj menší výkyv na trhu, môže byť pre firmu úplne fatálny!

Dopady nesprávneho riadenia zásob

Firmy, ktoré sa nedokážu prispôsobiť zmenám, dennodenne riešia tieto problémy:

Plné sklady prebytočných až nepredajných zásob
Alebo naopak výpadky tovaru
Tlak na Cash-Flow a neustále rastúce náklady
Dennodenná frustrácia a stres zamestnancov
Protichodné tlaky zo strany predaja na zvyšovanie zásob a predaja
A zároveň redukcia nákladov, zásob a zlepšenie Cash-Flow zo strany financií a top manažmentu

Správne riadenie zásob výrazným spôsobom ovplyvňuje všetky tieto oblasti.

A práve preto je efektívne riadenie zásob kľúčové pre úspech a zdravú finančnú situáciu podniku!

Nenechávajte svoje zásoby na náhodu

Na workshope vám ponúkneme rady a tipy, implementované v mnohých úspešných obchodno-distribučných firmách, ktoré vám pomôžu okamžite zvýšiť kontrolu a vizibilitu nad vašimi zásobami. Ukážeme vám metódy, nástroje a procesy, vďaka ktorým už nebudete musieť neustále hasiť požiare v sklade, výpadky tovaru a generovať ležiaky a nepredajné zásoby.

Kto vás workshopom prevedie

Ing. Andrej Čatajský

Managing director spoločnosti

Andrej pôsobí ako certifikovaný konzultant Teórie obmedzení so zameraním na riadenie zásob a sortimentu v maloobchodných aj veľkoobchodných firmách. Má viac ako 12 ročnú prax v oblasti efektívneho riadenia zásob.

Je tiež členom celosvetovej organizácie TOCICO. Pomáha organizáciám riadiť zásoby a sortiment systematicky, procesne a pomocou know-how. A je pravidelným speakrom na viacerých konferenciách.

Kedy a kde sa bude workshop konať

Miesto konania

Bratislava

Kedy

21. Novembra 2024

Cena

275€ + DPH

Prezenčne

od 9 hod. do 16 hod.

Viac informácií k registrácii

Platba

Cena je uvedená bez DPH. Prevodný príkaz – na základe vystavenej Proforma faktúry. Proforma faktúra sa zasiela na uvedený e-mail pred uskutočnením akcie a hradí sa bankovým prevodom. Po skončení workshopu vám zašleme faktúru na uvedený e-mail.

Účastnícke poplatky

Cena je uvedená bez DPH. Na základe vyplnenej registrácie vám bude zaslaná Proforma faktúra. Kapacita workshopu je obmedzená.

Registrácia nadobúda platnosť po uhradení účastníckeho poplatku.

Podmienky účasti

Pre účasť na workshope je potrebné sa vopred zaregistrovať vyplnením registračného formulára. Svojou registráciou súhlasíte s využitím vami uvedených údajov pre marketingové a obchodné účely spoločnosti Simplicity consulting s.r.o.. Súhlas platí do odvolania. S poskytnutými osobnými údajmi bude zaobchádzané v súlade so zákonom č. 101/2000 Zb. o ochrane osobných údajov. Organizátor si vyhradzuje právo na odmietnutie registrácie.

Storno podmienky

7 dní pred začiatkom akcie je možné uskutočniť bezplatné storno. 3 dni pred začiatkom akcie sa účtuje storno poplatok vo výške 50 % z ceny. 1 deň pred začiatkom akcie sa účtuje storno poplatok vo výške 75% z ceny. Pri neúčasti prihláseného účastníka na akcii sa účtuje storno poplatok vo výške 100%. Zmena osoby účastníka je možná elektronicky na adrese: catajsky@simplicityconsulting.sk.