Zásoby pod kontrolou – ako efektívne riadiť tok zásob
Workshop – 21.11.2024 – Bratislava
Máte pocit, že nech robíte čokoľvek, trh je neustále krok pre vami a vy nie ste schopní okamžite reagovať na zmeny?
Zdá sa vám, že dodávatelia sú čoraz nespoľahlivejší, dopyt čoraz nepredvídateľnejší, zákazníci chcú práve to, čo nemáte a pri tom sa vám doslova „váľajú“ peniaze v zásobách?
Cítite, že napriek tomu, že neustále tlačíte na znižovanie nákladov, váš Cash-Flow sa nezlepšuje?
Ak sa neustále trápite tým, ako dostať zásoby pod kontrolu, problém nie je v tom, že sa nesnažíte. Je to tým, že ste zatiaľ neodhalili zdroj týchto problémov a chýbajú vám nástroje, ktoré ich dokážu riešiť.
A práve preto je tento WORKSHOP práve pre vás!
Predaj bez efektívneho riadenia zásob je ako Mercedes s motorom Trabantu!
ČO SA na workshope DOZVIETE?
Pozrieme sa aj na:
Prečo vám prebytky zásob škodia a ako ich prestať generovať
Ukážeme si, že nedostupnosť tovaru vám spôsobuje oveľa väčšie škody ako si viete predstaviť
Ukážeme si, ako dosiahnuť 98-99% dostupnosť
Ako vďaka vysokej kontrole a automatizovanému riadeniu zásob, budete schopní manažovať tok zásob v celom dodávateľskom reťazci
Predstavíme praktické tipy pre váš úspech!
PREČO BY MAL BYŤ PRE VÁS TENTO WORKSHOP ZAUJÍMAVÝ?
Bez efektívneho riadenia zásob nemožno udržať dlhodobo zdravé financie. Tento proces je jeden z najdôležitejších a zároveň najkomplexnejších vo firme, no mnoho firiem ho zanedbáva.
82% firiem skrachuje kvôli Cash-Flow
Až 75% profesionálov z oblasti Supply Chain súhlasí, že zlepšenie procesov v riadení zásob je nevyhnutné
Jiří Bezděk
Majiteľ EURO-NÁŘADÍ
„Viditelné snížení zásoby na testovacích dodavatelích již v pilotním provozu při zachování vykrytí. Automatizace odesílání vydaných objednávek na základě nastavených parametrů. Uchopení procesů nákupního oddělení konceptuálně. Promyšlená koncepce průběhu implementace.“
Jozef Jarábek
Head of Purchasing SoS electronic
„V SOS electronic sme softvér na riadenie zásob STOCK-M zaviedli kvôli lepšiemu manažmentu zásob s cieľom dosiahnuť lepšiu optimalizáciu skladových zásob, zvýšenie efektivity jednotlivých nákupcov a v neposlednom rade zlepšenie cash-flow, nárast tržieb zvýšením dostupnosti tovarov a navýšenia obrátky tovarov. Nejedná sa o zmenu zo dňa na deň, je to dlhodobý proces, ale u nás funguje a sme s ním spokojní.“
Tomáš Sipos
CEO NuSpring
„Naša spoločnosť je nadmieru spokojná so službami a produktami, ktoré poskytuje spoločnosť Simplicity consulting s.r.o. Spoločnosť nám pomáha riadiť zásoby. Dosiahli sme značných zlepšení v riadení zásob, čo má významný dopad na naše neustále rastúce tržby a pozitívny Cash-flow.“
ČOMU FIRMY V DNEŠNEJ DOBE ČELIA?
V dynamickom trhu, kde sa zákaznícke preferencie a požiadavky neustále menia, je efektívne riadenie zásob kľúčové.
Firmy, ktoré sa nedokážu prispôsobiť alebo optimalizovať svoje zásoby, riskujú prebytky alebo nedostatky tovaru. Prebytky vedú k zbytočným nákladom na skladovanie, nedostatku voľných financií a znižujú marže, zatiaľ čo nedostatok tovaru môže spôsobiť stratu predaja, zákazníkov a príležitostí.
Zložitosť trhu si vyžaduje flexibilitu a schopnosť rýchlo reagovať na zmeny.
Neschopnosť adaptácie môže viesť k stagnácii, zníženiu zákazníckej základne a nakoniec aj k bankrotu.
A práve preto by si každá jedna firma mala uvedomiť, že riadenie zásob je jeden z najdôležitejších a zároveň jeden z najkomplexnejších procesov vo firme, ktorý často rozhoduje o tom, či podnik bude úspešný a zdravo prosperujúci alebo nie.
V opačnom prípade, každý aj menší výkyv na trhu, môže byť pre firmu úplne fatálny!
Dopady nesprávneho riadenia zásob
Firmy, ktoré sa nedokážu prispôsobiť zmenám, dennodenne riešia tieto problémy:
Správne riadenie zásob výrazným spôsobom ovplyvňuje všetky tieto oblasti.
A práve preto je efektívne riadenie zásob kľúčové pre úspech a zdravú finančnú situáciu podniku!
Nenechávajte svoje zásoby na náhodu
Kto vás workshopom prevedie
Ing. Andrej Čatajský
Managing director spoločnosti
Andrej pôsobí ako certifikovaný konzultant Teórie obmedzení so zameraním na riadenie zásob a sortimentu v maloobchodných aj veľkoobchodných firmách. Má viac ako 12 ročnú prax v oblasti efektívneho riadenia zásob.
Je tiež členom celosvetovej organizácie TOCICO. Pomáha organizáciám riadiť zásoby a sortiment systematicky, procesne a pomocou know-how. A je pravidelným speakrom na viacerých konferenciách.
Kedy a kde sa bude workshop konať
Miesto konania
Bratislava
Kedy
21. Novembra 2024
Cena
275€ + DPH
Prezenčne
od 9 hod. do 16 hod.
Viac informácií k registrácii
Platba
Cena je uvedená bez DPH. Prevodný príkaz – na základe vystavenej Proforma faktúry. Proforma faktúra sa zasiela na uvedený e-mail pred uskutočnením akcie a hradí sa bankovým prevodom. Po skončení workshopu vám zašleme faktúru na uvedený e-mail.
Účastnícke poplatky
Cena je uvedená bez DPH. Na základe vyplnenej registrácie vám bude zaslaná Proforma faktúra. Kapacita workshopu je obmedzená.
Registrácia nadobúda platnosť po uhradení účastníckeho poplatku.
Podmienky účasti
Pre účasť na workshope je potrebné sa vopred zaregistrovať vyplnením registračného formulára. Svojou registráciou súhlasíte s využitím vami uvedených údajov pre marketingové a obchodné účely spoločnosti Simplicity consulting s.r.o.. Súhlas platí do odvolania. S poskytnutými osobnými údajmi bude zaobchádzané v súlade so zákonom č. 101/2000 Zb. o ochrane osobných údajov. Organizátor si vyhradzuje právo na odmietnutie registrácie.